مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-22اقتصادي

اختصاص 6000 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های دانشگاهی


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 6 هزار میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رییس جمهور برای تکمیل پروژه های نیمه تمام دانشگاهی در کشور اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خطیبی عصر سه شنبه در مراسم افتتاح طرح های دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 150 واحد خوابگاه متأهلی و دانشجویان سراسر کشور به بهره برداری می رسد تا در آستانه آغاز سال تحصیلی دغدغه دانشجویان در تأمین خوابگاه کاهش پیدا کند.

وی از کلنگ زنی برخی از طرح های احداث خوابگاه در استان های مختلف خبر داد و تصریح کرد: به غیر از احداث خوابگاه، دانشگاه ها حق شروع پروژه های جدید عمرانی را ندارند تا ما در 2 سال باقی مانده از دولت سیزدهم بتوانیم پروژه های نیمه تمام دانشگاه ها و مراکز علمی، پژوهشی را به سرانجام برسانیم.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در استان اردبیل نیز با همراهی خیرین توسعه خوابگاه های متأهلی را شاهد هستیم تا دانشجویان متأهل بتوانند از فضای فراهم شده که شامل 14 واحد خوابگاه متأهلی است، بهره مند شوند.

خطیبی افزود: سیاست وزارت علوم در کنار تأمین خوابگاه، حمایت از نخبگان جوان به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که در باب مقرر است مسائل رفاهی و نیازمندی این دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 6000 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های دانشگاهی

اختصاص 6000 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های دانشگاهی