مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-17سياسي

مشارکت بی نظیر رقابت خوبی را در انتخابات رقم خواهد زد


مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: ثبت نام 213 متقاضی به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس در شهرستان همدان گویای مشارکت خوب و رقابت در انتخابات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا فریدونی عصر پنجشنبه در نشست مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان همدان اظهار کرد: مردم سالاری و جمهوریت در بطن دین مبین اسلام وجود دارد و بسیاری از آیات و روایات ما مبین این مهم است.

وی افزود: مشورت، واگذار کردن امور به مردم، نحوه حکمرانی و حکومت داری در دین اسلام مورد توجه و تاکید قرار گرفته است که امام راحل احیاگر این اصول با جمهوری اسلامی بود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم تعیین کننده خطی مشی نظام هستند، گفت: انتخابات یکی از مهمترین سازوکارهای پیش بینی شده در این راستا و به منظور دخالت مردم در تعیین سرنوشت خویش است.

فریدونی خاطرنشان کرد: به گفته رهبر انقلاب برگزاری مطلوب انتخابات با توجه به چهار مؤلفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت هدف ماست که در این راستا فرمانداری ها در خط مقدمند.

وی با بیان اینکه 1421 متقاضی در استان و 426 متقاضی در شهرستان ثبت نام کردند، بیان کرد: که ثبت نام 213 متقاضی به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس در شهرستان همدان گویای مشارکت خوب و رقابت در انتخابات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بی نظیر رقابت خوبی را در انتخابات رقم خواهد زد

مشارکت بی نظیر رقابت خوبی را در انتخابات رقم خواهد زد