مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-13اجتماعي

آزاد راه اصفهان- شیراز در یک قدمی بهره برداری


مجری آزادراه های مرکز و جنوب کشور گفت: آزادراه اصفهان-شیراز تا کنون 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش می شود تا پایان تابستان اصفهان زیر بار ترافیک برود به همین منظور از مردم درخواست می شود برای حفظ ایمنی خود تا بهره برداری کامل از این مسیر عبور نکنند.

- علیرضا صلواتی، مجری آزادراه های مرکز و جنوب کشور در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: آزادراه اصفهان-شیراز بزرگترین آزادراه کشور به طول 224 کیلومتر است که طول مسیر این دو شهر را 130 کیلومتر و زمان سفر را دو ساعت کوتاه می کند.

مجری آزادراه های مرکز و جنوب کشور با اشاره به اینکه اصفهان چهار راه ترانزیت کشور است، گفت: برای عبور از شرق به غرب و یا شمال به جنوب کشور، استان اصفهان محل عبور است، به همین دلیل، شبکه راه ها و معابر آن چهار خطه است، در واقع سهم استان اصفهان در کشور در مبحث بار اول است؛ با همت مدیران سابق استان، تقریبا معابر شهرهای استان، به جز معابر محدودی به سمت نایین و یاسوج در جنوب غرب، چهار خطه و بزرگراهی است.

وی افزود: در اواخر سال 1391 قرارداد ساخت آزادراه اصفهان-شیراز با مشارکت دولت و بخش غیر دولتی بسته شد و مدت اجرای آن پنج ساله بود.

صلواتی افزود : مسیر فعلی اصفهان به شیراز 485 کیلومتر و مدت سفر 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد راه اصفهان- شیراز در یک قدمی بهره برداری

آزاد راه اصفهان- شیراز در یک قدمی بهره برداری