مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-17پزشكي

انجام غربالگری انواع سرطان ها به صورت رایگان در مراکز بهداشت ملایر


کارشناس برنامه سلامت میانسالان مرکز بهداشت ملایر بررسی وضعیت تن سنجی، مشاوره رایگان تغذیه، بررسی سلامت روان و غربالگری چند نوع سرطان را از جمله خدماتی برشمرد که در تمامی مراکز بهداشت شهرستان ملایر به صورت کاملا رایگان ارائه می شود.

- ایسنا/همدان کارشناس برنامه سلامت میانسالان مرکز بهداشت ملایر بررسی وضعیت تن سنجی، مشاوره رایگان تغذیه، بررسی سلامت روان و غربالگری چند نوع سرطان را از جمله خدماتی برشمرد که در تمامی مراکز بهداشت شهرستان ملایر به صورت کاملا رایگان ارائه می شود.

سمیرا رحیمی نژاد پنجشنبه 26 مرداد در جمع خبرنگاران، با اشاره به ارائه خدمات رایگان برنامه سلامت میانسالان در 15 مرکز بهداشت ملایر، مطرح کرد: با وجود اینکه چند سال از اجرای این برنامه می گذرد اما متأسفانه هنوز عده زیادی از مردم در سطح شهر از این خدمات اطلاعی ندارند.

رحیمی نژاد با اشاره بررسی وضعیت تن سنجی افراد شامل قد و وزن، بررسی وضعیت فعالیت جسمانی و وضعیت مصرف دخانیات گفت: هنگام بررسی وضعیت تن سنجی، وضعیت تغذیه ای مراجعه کنندگان نیز بررسی و آموزش های تغذیه ای به وسیله مراقبان سلامت ارائه می شود.

وی از مشاوره تغذیه ای رایگان کارشناسان تغذیه مراکز بهداشت خبر داد و افزود: فعالیت جسمانی مناسب برای گروه سنی 30 تا 59 سال، پنج روز در هفته به صورت روزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام غربالگری انواع سرطان ها به صورت رایگان در مراکز بهداشت ملایر

انجام غربالگری انواع سرطان ها به صورت رایگان در مراکز بهداشت ملایر