مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-28سياسي

امام حسین(ع) سمبل مبارزه با استکبار است/آزادی خواهان منتظر اربعین


امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه امام حسین(ع) سمبل مبارزه با استکبار است، گفت: آزادی خواهان منتظر اربعین هستند.

- بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه امام حسین(ع) سمبل مبارزه با استکبار است، گفت: آزادی خواهان منتظر اربعین هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه بیرجند که در محل تجمع هییت های عزاداری برگزار شد، اظهار کرد: امام حسین (ع) سمبل مبارزه با استکبار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به هیئت های عزاداری گفت:: درود بر شما که عشق خود به امام حسین (ع)، دین و انقلاب نشان دادید و امروز چه زیبا به دنیا پیام دادید.

عبادی با تأکید بر اینکه آنچه که در تقوا توصیه می شود این است که از فردا در هر کاری و مسئولیتی که دارید از خود مراقبت کنید، افزود: در مراقبت از خویشتن تمسک به امام حسین (ع) بسیار مهم است چرا که طبق روایات اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام در 1400 پیش، امام حسین (ع) را به عنوان استثنایی که نه تنها در میان مردم بلکه در میان همه پیامبران و اوصیا و ائمه اطهار، معرفی می کند، افزود: جایگاه مقدس امام حسین (ع) ویژه است و مردم جهان چه شرق چه غرب و آزادگان عالم در انتظار اربعین حسینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسین(ع) سمبل مبارزه با استکبار است/آزادی خواهان منتظر اربعین

امام حسین(ع) سمبل مبارزه با استکبار است/آزادی خواهان منتظر اربعین