مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-19ورزشي

جذب 30 قهرمان گلستانی در دستگاه های اجرایی


در شورای تربیت بدنی و ورزش استان با توجه به اجازه قانون، جذب قهرمانان مقام اول تا سوم جهانی و المپیک در دستگاه های اجرایی مصوب شد و تا پایان امسال حدود 30 نفر در دستگاه های مختلف جذب خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس قاسمعلی برزمینی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: در شورای تربیت بدنی و ورزش استان با توجه به اجازه قانون مبنی بر جذب قهرمانان مقام های اول تا سوم در مسابقات جهانی و المپیک در دستگاه های اجرایی مصوب شد.

وی تصریح کرد: تاکنون 23 نفر از این قهرمانان در استان جذب اداره کل ورزش و جوانان و یا دیگر دستگاه های اجرایی شدند و پنج نفر دیگر که امسال قهرمان شدند تا پایان امسال جذب خواهندشد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: اعتبارات سال 1401 حوزه ورزش چه در خصوص تشکل های مروم نهاد، حوزه جوانان و یا حوزه عمرانی نسبت به سال گذشته بیش از سه برابر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به 120 پروژه نیمه تمام ورزشی استان گلستان ادامه داد: در استان گلستان 120 پروژه نیمه تمام وجود دارد که در سفر رییس جمهور به استان گلستان مبلغ 218 میلیارد تومان برای حوزه ورزش در نظر گرفته شد که از این مبلغ ، 150 میلیارد تومان برای تکمیل سالن 6 هزار نفری گرگان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 30 قهرمان گلستانی در دستگاه های اجرایی

جذب 30 قهرمان گلستانی در دستگاه های اجرایی