مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-13اقتصادي

به نام کشاورزان به کام شرکت های عامل خرید


کشاورزان غرب گیلان و کارشناسان فعال حوزه اقتصادی در این منطقه معتقدند که پس از سفر وزیر جهاد کشاورزی به تالش روند خرید تصمینی برنج به شکل نامناسبی درحال انجام است و کشاورزان همچنان در حال ضرردهی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، واردات بی رویه برنج خارجی در سال گذشته موحب شد که برنج کشاورزان داخلی که با رنج بسیار کاشت و برداشت کرده بودند روی دستشان بماند، در حالی که برداشت محصول جدید در بسیاری از نقاط گیلان آغاز شده است، اما محصول سال گذشته هنوز در انبارهای کارخانجات و کشاورزان باقی مانده است.

چندی پیش بود که معاون اول رییس جمهور دستور داد تا با قید فوریت وزارتخانه های دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به خرید برنج باقی مانده در انبار های کشاورزان کنند، پس از کش و قوس های فراوان این روزها شاهد حضور 2 شرکت مطرخ جهت خرید برنج در نقاط مختلف گیلان هستیم، شرکت هایی که از قضا خود از واردکنندگان بزرگ برنج خارجی به کشور هستند.

در حالی که انتظار می رفت پس از سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان شاهد خروج بازار برنج از رکود و خرید باقی مانده برنج های کشاورزان در انبارها باشیم، اما بررسی های خبرنگار فارس نشان می دهد که با ورود شرکت های عامل جهت خرید برنج شاهد کاهش قیمت  20 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به نام کشاورزان به کام شرکت های عامل خرید

به نام کشاورزان به کام شرکت های عامل خرید