مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 19:002023-07-23اقتصادي

مسدودسازی گلوگاه های ورودی خودروهای شوتی در خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از کاهش آمار فوتی های حوادث جاده ای با اجرای طرح مسدود سازی گلوگاه های ورود خودروهای شوتی به استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راه های استان اظهارداشت: با تصویب طرح مسدود سازی گلوگاه های ورود خودروهای شوتی حامل سوخت قاچاق در کارگروه مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان و اجرای آن توسط نیروی انتظامی خراسان جنوبی، کار بزرگی برای کاهش آمار فوتی های تصادفات برون شهری در استان انجام شد.

وی تصریح کرد: با توجه به  فشار زیادی که در حوزه تصادفات و آمار فوتی های ناشی از آن متحمل شدیم، حساسیت های بسیاری برای اجرای طرح های  مقابله ای با این موضوع در استان به وجود آمد لذا باید اجرای این طرح تداوم داشته باشد.

معاون استاندار خراسان جنوبی از تعطیلات نوروزی و افزایش متوسط سرعت به عنوان دو علت افزایش تصادفات و فوتی های ناشی از آن در استان یاد و تصریح کرد: عامل بیشتر تصادفات، مسافران عبوری بودند که با سرعت زیاد در مسیر های خراسان جنوبی تردد می کردند که با اجرای طرح توقیف سیستمی با همکاری دادستان مرکز استان ، امروز شاهد نتایج خوب آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدودسازی گلوگاه های ورودی خودروهای شوتی در خراسان جنوبی

مسدودسازی گلوگاه های ورودی خودروهای شوتی در خراسان جنوبی