مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-04بين الملل

ضرورت راه اندازی شهرک های تجاری مرزی و گسترش دیپلماسی پارلمانی


در دیدار رییس گروه دوستی پارلمانی پاکستان و ایران و وزیر بازرگانی دولت پاکستان بر ضرورت راه اندازی شهرک های تجاری مرزی و گسترش روابط و دیپلماسی پارلمانی میان دو کشور تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد امیرآبادی فراهانی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان با نوید قمر رییس گروه دوستی پارلمانی پاکستان و ایران و وزیر بازرگانی دولت پاکستان در محل کاخ نخست وزیری پاکستان دیدار و گفت وگو کردند.

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان در ابتدای این دیدار ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی اخیر در پاکستان، شهادت تعدادی از شهروندان این کشور را تسلیت گفت.

طرفین در این دیدار در خصوص راه اندازی شهرک های تجاری مرزی، موضوع ترانزیت و تهاتر کالا، گسترش روابط و دیپلماسی پارلمانی میان دو کشور، ارتقا سطح امنیت مرزی، ایجاد بازارچه ها و شهرک های مشترک صنعتی مرزی، مبارزه با قاچاق و جلوگیری از قاچاق و همچنین ممانعت از ورود تروریست ها از محل کشور پاکستان به ایران و … بحث و تبادل نظر کردند.

امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان شب گذشته همراه با امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه به منظور انجام دیدارهای رسمی در خصوص مسائل سیاسی و اقتصادی به پاکستان سفر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی شهرک های تجاری مرزی و گسترش دیپلماسی پارلمانی

ضرورت راه اندازی شهرک های تجاری مرزی و گسترش دیپلماسی پارلمانی