مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-19سياسي

کمبود انبار از مشکلات جدی برای ساماندهی اموال تملیکی است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: کمبود انبار و فضای فیزیکی یکی از مشکلاتی ست که سال های متعدد سازمان اموال تملیکی با آن روبه رو است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کرمان اظهار داشت: اگر به دنبال رضایت مندی مردم در زمینه ارائه خدمات هستیم،در تحول نظام اداری باید سرعت، دقت و صحت و بستر همه اینها، که دولت الکترونیک است را ایجاد کنیم تا در کوتاهترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز مردم به آنها ارائه شود.

 وی عنوان کرد: اگر اتصال برخط برقرار نباشد رضایتمندی لازم در بین مردم ایجاد نمی شود و خواهش داریم این موضوع جدی گرفته شود و خدمات بهتری در شأن مردم که در همه صحنه ها پای ارزش های نظام و انقلاب و رهنمودهای امامین انقلاب ایستاده اند، ارائه دهیم و اینها از برنامه های نظام تحول اداری است که در دولت مردمی برای اجرا ابلاغ شده است.

 بیگ زاده گفت: کمبود انبار و فضای فیزیکی یکی از مشکلاتی ست که سال های متعدد سازمان اموال تملیکی با آن روبه رو است.

 وی افزود: بعضاً در انبارهای سازمان املاک تملیکی می بینیم برخی از کالاهای با ارزش به دلیل نبود فضای مناسب رو به نابودی اند و دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود انبار از مشکلات جدی برای ساماندهی اموال تملیکی است

کمبود انبار از مشکلات جدی برای ساماندهی اموال تملیکی است