مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-05اقتصادي

پیش بینی وقوع رگبار و رعد و برق در چهارمحال و بختیاری از فردا


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از بعدازظهر یکشنبه تا اواخر وقت روز پنج شنبه بارش هایی به صورت رگبارهای موقتی گاهی توأم با رعد و برق به صورت نقطه ای در استان پیش بینی می شود.

- معصومه نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی هفته جاری در برخی ساعات به خصوص بعدازظهر و شب در چهارمحال و بختیاری شاهد افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتا شدید موقتی هستیم.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این مدت به خصوص از بعدازظهر یکشنبه تا اواخر وقت روز پنج شنبه بارش هایی به صورت رگبارهای موقتی گاهی توأم با رعد و برق به صورت نقطه ای در استان پیش بینی می شود.

وی افزود: برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه این بارش ها از شدت بیشتری برخوردار است و احتمال آبگرفتگی معابر به صورت نقطه ای در استان وجود دارد.

نوروزی اضافه کرد: توصیه می شود با توجه به احتمال رخداد صاعقه عشایر، دامداران و گردشگران، کوهنوردان طی روزهای آتی از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی بیان کرد: از اسکان در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تا پایان هفته دمای هوا در استان روند کاهش خواهد داشت، گفت: صبح امروز شهرکرد با دمای 11 درجه سانتی گراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وقوع رگبار و رعد و برق در چهارمحال و بختیاری از فردا

پیش بینی وقوع رگبار و رعد و برق در چهارمحال و بختیاری از فردا