مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-05بين الملل

فتح: چرخش فلسطین به سمت چین در سایه تغییرات جهانی صورت می گیرد


دو تن از رهبران جنبش فتح فلسطین اعلام کردند که «جهت گیری رهبری فلسطین به سمت چین برای حل نزاع با رژیم صهیونیستی در پرتو جانبداری آشکار آمریکا و ناامیدی فلسطینی ها از دولت واشنگتن است.

- دو تن از رهبران جنبش فتح فلسطین اعلام کردند که جهت گیری رهبری فلسطین به سمت چین برای حل نزاع با رژیم صهیونیستی در پرتو جانبداری آشکار آمریکا و ناامیدی فلسطینی ها از دولت واشنگتن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ریاض المالکی، وزیر امور خارجه فلسطین پس از یک سری تخلفات رژیم صهیونیستی از دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا انتقاد کرد و آن را ناامیدکننده توصیف کرد.

او در دیدار با نمایندگان رسانه های خارجی در مقر وزارتخانه در رام الله گفت: سه سال از وعده های دولت آمریکا به ریاست جو بایدن می گذرد و ما فقط شاهد تمدید حمایت مالی از آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد (آنروا) و ارائه برخی از حمایت ها برای بیمارستان ها در بیت المقدس شرقی بوده ایم.

المالکی گفت که فلسطین به طور فزاینده ای برای دریافت کمک، به چین که از عضویت کامل دولت فلسطین در سازمان ملل حمایت می کند، اهتمام دارد.

وی ادامه داد: چین می خواهد حضور خود را در خاورمیانه نه تنها از نظر اقتصادی بلکه از نظر سیاسی افزایش دهد تا ثقل داخلی خود را منعکس کند و بسیاری از کشورهای جهان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح: چرخش فلسطین به سمت چین در سایه تغییرات جهانی صورت می گیرد

فتح: چرخش فلسطین به سمت چین در سایه تغییرات جهانی صورت می گیرد