مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 07:252023-07-24اجتماعي

موکب هایی که مشق عشق می نویسند/2هزار خادم الحسین آماده خدمت رسانی


بیرجند_ رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: برای خدمت رسانی به زائران اربعین همه شهرستان ها پای کار آمده اند و تاکنون 57 موکب در استان ثبت نام کرده اند.

- موسی جوینده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بعد از برگزاری مراسم اربعین 1401 به جهت اینکه بتوانیم امسال همه موضوعات را توام با یکدیگر پیش ببریم با بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه ریزی های لازم را در همان ایام آغاز کردیم و تاکنون ادامه دارد.

وی تصریح کرد: سایت موکب های پذیرایی از زائران اربعین خراسان جنوبی عمده فعالیتش در شهر کاظمین است.

پایان زمان ثبت نام موکب های اربعین رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: برای اینکه بتوانیم از تمام ظرفیت استان برای خدمت رسانی به زائران اربعین استفاده کنیم همه شهرستان ها پای کار آمده اند و تاکنون 57 موکب برای این امر از استان ثبت نام کرده اند.

جوینده ادامه داد: این موکب ها دارای پروانه و هیات امنا بوده و به صورت مردمی فعالیت می کنند و در قالب های مختلف به زائران ارائه خدمت خواهند کرد.

وی در مورد باقی ماندن زمان برای ثبت نام موکب های اربعین افزود: با توجه به اینکه ثبت نام موکب های اربعین باید از طریق سامانه جامع موکب داران کشور انجام گیرد و بررسی موکب ها صورت پذیرد دیگر زمانی برای ثبت نام باقی نمانده و درخواست برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب هایی که مشق عشق می نویسند/2هزار خادم الحسین آماده خدمت رسانی

موکب هایی که مشق عشق می نویسند/2هزار خادم الحسین آماده خدمت رسانی