مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:402023-07-31اقتصادي

22 هزار واحد مسکن ملی در مازندران تایید نهایی شده است


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: 22 هزار واحد مسکن در قالب طرح ملی در استان تایید نهایی و به بانک ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی صبح دوشنبه در جلسه شورای مسکن گفت: حدود 22 هزار واحد مسکن مازندران از طرح نهضت ملی مسکن در مرحله تأیید نهایی و معرفی به بانک برای افتتاح حساب جهت دریافت تسهیلات قرار دارند.

وی با بیان اینکه سهم مازندران در طرح نهضت ملی مسکن بیش از 155 هزار واحد از سر جمع 4 میلیون مسکن تعهد دولت برای دوره 4 ساله است، اظهار کرد: تاکنون حدود 22 هزار واحد در مرحله تکمیل پروند و معرفی به بانک برای افتتاح حساب و دریافت تسهیلات هستند و بانک مسکن استان در این بخش خوب عمل کرده است.

وی زمین مورد نیاز مازندران برای طرح نهضت ملی مسکن را هزار و 540 هکتار اعلام و تصریح کرد: تاکنون 132 هکتار زمین در شهرستان های استان تأمین شده است و بقیه نیز در حال شناسایی است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه 4 شهرک مسکونی نیز در راستای طرح نهضت ملی مسکن در مازندران نیز در حال تصویب است، افزود: وسعت 4 شهرک در حال تصویب حدود 630 هکتار است که کمک زیادی به شتاب اجرایی طرح در استان خواهد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 هزار واحد مسکن ملی در مازندران تایید نهایی شده است

22 هزار واحد مسکن ملی در مازندران تایید نهایی شده است