مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:302023-07-31اقتصادي

ایجاد زنجیره ارزش در صنعت کشاورزی اقتصاد گیلان را متحول می کند


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر لزوم ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی در این استان گفت: ایجاد زنجیره ارزش در صنعت کشاورزی اقتصاد گیلان را متحول می کند.

- صالح محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: گیلان به عنوان یکی از منابع مهم کشاورزی کشور، با وجود داشتن اقلیمی مناسب، خاک حاصلخیز و فضایی دلنشین، محصولات کشاورزی با کیفیتی تولید می کند.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی در گیلان، افزود: ایجاد زنجیره ارزش این محصولات به عنوان یک بخش اساسی از سیستم تولید، می تواند باعث ارتقای سطح درآمد کشاورزان و بهبود اقتصاد پویای گیلان شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان به تشریح اهمیت و جایگاه ایجاد زنجیره ارزش در این بخش پرداخت و بیان کرد: زنجیره ارزش محصولات کشاورزی، به ارتقای کیفیت محصولات، ایجاد بازار عادلانه برای ورود محصولات به بازار، سهولت توزیع و تأمین مواد اولیه و همچنین جلوگیری از شکست محصولات کمک می کند.

محمدی با بیان اینکه ایجاد زنجیره ارزش در صنعت کشاورزی تأثیر قابل توجهی در ارتقای اقتصاد گیلان دارد، گفت: با ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی، متراکم کردن خدمات بهبود کیفیت، فرآیند بسته بندی و حمل و نقل و تأمین و توزیع بیشتر به دست کشاورزان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زنجیره ارزش در صنعت کشاورزی اقتصاد گیلان را متحول می کند

ایجاد زنجیره ارزش در صنعت کشاورزی اقتصاد گیلان را متحول می کند