مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-26سياسي

اکبر طبری چقدر باید در زندان بماند؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، اکبر طبری اقسام مختلفی از موارد اتهامی و محکومیت را داراست که این موضوعات در مرجع قضایی در حال رسیدگی است، - برخلاف ادعا های فردی که خود را وکیل سابق اکبر طبری معرفی می کند، رأی نهایی صادره از سوی دیوان عالی کشور نشان می دهد، اکبر طبری با احتساب ایام بازداشت قبلی باید حداقل 12.

5 سال حبس به همراه 74 ضربه شلاق را تحمل کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، اکبر طبری اقسام مختلفی از موارد اتهامی و محکومیت را داراست که این موضوعات در مرجع قضایی در حال رسیدگی است، اما با صدور حکم 12.

5 سال حبس و تأیید آن در دیوان عالی کشور، او باید این مجازات را البته با احتساب دوران بازداشت قبلی تحمل کرده و به زندان بازگردد تا تکلیف وضعیت سایر پرونده های او نیز مشخص شود.

اتهامات و محکومیت های طبری چیست؟ 23 تیرماه سال 1398 بود که اکبر طبری به دلیل اتهاماتی از جمله تشکیل شبکه ارتشا با وصف سردستگی ، پولشویی ، جعل اسناد و اعمال نفوذ در پرونده های قضایی بازداشت شد.

پس از صدور کیفرخواست و ارسال پرونده به دادگاه، اولین جلسه رسیدگی به اتهامات وی روز 18 خردادماه سال 1399 به ریاست قاضی بابایی در شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکبر طبری چقدر باید در زندان بماند؟

اکبر طبری چقدر باید در زندان بماند؟