مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-15سياسي

موانع حقوقی پتروشیمی گلستان برطرف شد


رییس کل دادگستری استان گلستان گفت:موانع حقوقی پتروشیمی گلستان برطرف شده و به زودی با حضور رییس قوه قضاییه اتمام پیگیری های حقوقی و رفع موانع حقوقی به صورت رسمی اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حیدر آسیابی رییس کل دادگستری استان گلستان در رابطه با اقداماتی که توسط دادگستری این استان در خصوص احیا و راه اندازی پتروشیمی گلستان صورت گرفته است، اظهار کرد: در پی سفر رییس قوه قضاییه در تاریخ 25 آذر سال 1400 به استان گلستان و درخواست نماینده، ولی فقیه و همچنین مسئولان اجرایی استان از ریاست قوه قضاییه مبنی بر رفع موانع حقوقی شرکت پتروشیمی گلستان که بیش از 16 سال راکد مانده بود و بیش از 92 هزار سهامدار نیز داشته است، ریاست قوه قضاییه به موضوع ورود کرد.

وی افزود: 48 ساعت پس از انجام سفر رییس قوه قضاییه به استان گلستان، گزارش پرونده به صورت مکتوب به وی ارائه داده شد و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای دستوراتی را در 7 بند و در قالب تفویض اختیارات ویژه به ریاست دادگستری کل استان گلستان جهت پیگیری موضوع با تمرکز بر راه اندازی و احیای پتروشیمی صادر کرد.

رییس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: پس از دریافت دستور رییس قوه قضاییه، بازدید میدانی از پتروشیمی گلستان انجام شد و در ادامه با هماهنگی وزارت نفت هیئتی از شرکت صنایع پت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع حقوقی پتروشیمی گلستان برطرف شد

موانع حقوقی پتروشیمی گلستان برطرف شد