مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:152023-07-30اقتصادي

30 درصد از اعتبارات چهارمحال و بختیاری مربوط به آموزش و پرورش است


رییس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 30 درصد کل اعتبارات فصل استان مربوط به آموزش و پرورش است و نویدی برای توسعه استان و محرومیت زدایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی شهریارپور صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: هر اعتبار و هزینه ای در آموزش و پرورش سرمایه گذاری و مقدمه ای برای سرمایه گذاری عظیم تری است.

رییس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اعتبار نوسازی مدارس استان در سال 1399، 18 میلیارد تومان بود که 10 میلیارد تومان تخصیص داده شد، در سال 1400، این اعتبار 159 میلیارد تومان بود که 82 میلیارد تومان آن تخصیص داده شد و این اعتبار در سال گذشته به 154 میلیارد تومان رسید که 104 میلیارد تومان آن تخصیص داده شد.

وی افزود: بیش از 30 درصد کل اعتبارات فصل استان چهارمحال و بختیاری مربوط به آموزش و پرورش است و نویدی برای توسعه استان و محرومیت زدایی است.

شهریارپور بیان کرد: 150 پروژه آموزشی برای چهار سال در نظر گرفته شده است که 40 پروژه در حال انجام است، 10 پروژه بهره برداری شده و 30 پروژه نیز در 6 ماهه امسال به نتیجه می رسد و با این اقدامات مشکل کمبود فضای آموزشی در استان برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد از اعتبارات چهارمحال و بختیاری مربوط به آموزش و پرورش است

30 درصد از اعتبارات چهارمحال و بختیاری مربوط به آموزش و پرورش است