مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-19اقتصادي

سامان دهی بافت تاریخی روستای بیابانک


مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخه از آغاز عملیات محوطه سازی بافت تاریخی روستای هدف گردشگری بیابانک خبر داد.

- ایسنا/سمنان مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخه از آغاز عملیات محوطه سازی بافت تاریخی روستای هدف گردشگری بیابانک خبر داد.

حسن عربی 28 مردادماه 1402 بااعلام این خبر اظهار کرد: برای توسعه زیرساخت های گردشگری، سنگ فرش کردن و آجرفرش کردن بافت تاریخی روستای گردشگری بیابانک آغاز شده است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخه ادامه داد: این عملیات با اعتباری بالغ بر 780 میلیون تومان به منظور ایجاد زیرساخت گردشگری در روستای هدف گردشگری بیابانک در دست اجرا است.

عربی گفت: گردشگری یکی از پویاترین بخش های اقتصادی جهان به شمار می آید و توسعه زیرساخت در توسعه گردشگری پایدار نقش اساسی دارد.

وی با بیان اینکه روستای بیابانک یکی از روستاهای ثبت شده در فهرست آثار ملی کشور است که در فاصله 7 کیلومتری جنوب شهر سرخه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این روستا در مقایسه با بسیاری از روستاهای کشور مساحت کوچکی را شامل می شود اما ازنظر جایگاه کیفی در سنت کهن دارای مقامی برجسته در ابداعات معماری و فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامان دهی بافت تاریخی روستای بیابانک

سامان دهی بافت تاریخی روستای بیابانک