مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-21اقتصادي

تعهد 7000 واحدی گیلان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن


مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از سهمیه هفت هزار واحدی این استان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: تاکنون پنج هزار و 583 متقاضی برای دریافت تسهیلات با بانک های عامل قرارداد بسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حامد دائمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان به خوبی در حال انجام است، اظهار کرد: در طی این مدت اقدامات خوبی در خصوص اجرای درست و دقیق طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

  وی با اشاره به اجرای 624 واحدی نهضت ملی مسکن در شهرستان رشت گفت: این تعداد مسکن در قالب 14 ردیف ساختمانی با 2 نوع طراحی متفاوت و با 25 درصد پیشرفت فیزیکی، در حال احداث است.

  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان میانگین واریزی متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن را 200 میلیون تومان دانست و بیان کرد: واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، متقاضی محور بوده و در صورت واریز به موقع وجه از سوی متقاضیان، از شهریور ماه 1403 مرحله به مرحله آماده و واگذار می شود.

  دائمی از سهمیه هفت هزار واحدی این استان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: تاکنون پنج هزار و 583 متقاضی برای دریافت تسهیلات با بانک های عامل قرارداد بسته اند.

  پایان پیام/84008


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد 7000 واحدی گیلان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

تعهد 7000 واحدی گیلان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن