مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-07اقتصادي

جریمه های سنگین در انتظار فروشندگان سهمیه سوخت خودروهای عمومی


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از افزایش مصرف بنزین در همدان خبر داد و گفت: با توجه به انتخاب استان همدان به عنوان مقصد گردشگری هموطنان، - ایسنا/همدان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از افزایش مصرف بنزین در همدان خبر داد و گفت: با توجه به انتخاب استان همدان به عنوان مقصد گردشگری هموطنان، روند مصرف بنزین در استان به شدت افزایش یافته و رشد مصرف بنزین به بالاترین میزان خود در سال های اخیر رسیده است.

امین روستایی اظهار کرد: فعالیت بی سابقه سوخت رسانان در تأمین و عرضه بنزین و نفت گاز بخش حمل و نقل در تابستان امسال، همه کارکنان در آماده باش 100 درصدی هستند.

وی افزود: این مدیریت و کارکنان ستادی و عملیاتی بی وقفه، موجودی مخازن جایگاه ها را کنترل و با تلاش فراوان از هر طریق ممکن سوخت را از مبادی تولید پالایشگاهی به استان انتقال می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، روستایی تأکید کرد: سهمیه بنزین واریزی به کارت خودروهای عمومی متعلق به مالک خودرو نیست، امانتی است نزد مالک خودرو و صرفاً برای ارائه خدمت به عموم آحاد جامعه است.

روستایی با بیان اینکه هر گونه سوءاستفاده و فروش سهمیه سوخت مصداق تضییع حقوق عمومی و تخلف است، خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده این دست از تخلفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه های سنگین در انتظار فروشندگان سهمیه سوخت خودروهای عمومی

جریمه های سنگین در انتظار فروشندگان سهمیه سوخت خودروهای عمومی