مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-21ورزشي

افشاگری مهدی عبدی؛ گل محمدی گفت از پرسپولیس برو!


مهاجم جدید تیم تراکتور می گوید که جدایی اش از پرسپولیس با تشخیص سرمربی این تیم بوده است.

- جی پلاس و به نقل از ایران ورزشی؛ مهدی عبدی در اولین مصاحبه بعد از ترک پرسپولیس، شروع فوتبال خود را به شکلی توضیح می دهد: فوتبال را از رده نوجوانان قائمشهر آغاز کرده و بعد در تیم جوانان این باشگاه کارم را ادامه دادم و بعد از آن هم به پرسپولیس تهران آمدم.

بعد از دو سال بازی در تیم امید پرسپولیس و بعد از آن تیم بزرگسالان این تیم بعد از شش سال بازی به شکل قرضی با قراردادی یکساله به تیم تراکتور پیوستم تا فوتبالم را در این تیم خوب ادامه دهم.

دوست نداشتم از پرسپولیس بروم عبدی با اشاره به ناراحتی هواداران پرسپولیس از او توضیح داد: واقعاً از هواداران پرسپولیس می خواهم که شرایط مرا درک کنند.

من زمانی که در این تیم بودم نهایت تلاشم را انجام دادم و تمام سعی ام را کردم که از پرسپولیس جدا نشوم و در این تیم بمانم اما نظر سرمربی تیم این بود که من از پرسپولیس جدا شوم.

حتی یک ماه پیش هم سرمربی پرسپولیس به مدیر برنامه های من گفته بود عبدی از تیم جدا شود اما من و مدیر برنامه هایم قبول کردیم که من روی نیمکت تیم هم که شده بنشینم و از تیم جدا نشوم اما بعد از یک ماه وقتی دیدیم بی مهری ها زیاد شده و مستقیم به من گفته شده که باید از تیم بروم پیشنهاد از تیم تراکتور رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری مهدی عبدی؛ گل محمدی گفت از پرسپولیس برو!

افشاگری مهدی عبدی؛ گل محمدی گفت از پرسپولیس برو!