مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-04سياسي

حقوق شهرستان های جنوبی در آزمون استخدامی مجتمع نفت وگاز رعایت شود


امام جمعه دیر بر لزوم رعایت حقوق شهرستان های جنوبی در آزمون استخدامی مجتمع نفت و گاز تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو مسئولان کشور بوده و در همه دنیا به این مسئله توجه خاصی صورت می گیرد و به عنوان عنصر اصلی توسعه کشور در ابعاد مختلف نگاه می شود و ضرورتی مهم در مسیر اشتغال زایی است و جوانان باید با حضور در مراکز فنی و حرفه ای مهارت خود بالا ببرند که در آینده در مراکز کار جذب شوند.

امام جمعه دیر درباره سالروز صدور فرمان مشروطیت، عنوان کرد: نهضت مشروطه دستاوردهای عظیمی داشت اما متأسفانه انحراف در آن باعث شد که کودتا و استبداد رضاخانی به دنبال داشته باشد که باید از آن عبرت گیریم.

رعایت بایدها و نبایدهای خبرنگاری وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، اضافه کرد: نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در پیشرفت و توسعه همه جانبه جوامع و بصیرت افزایی و ارتقا سطح آگاهی مردم و انعکاس مشکلات مردم به مسئولان و متقابلاً انعکاس خدمات نظام و مسئولان به مردم تعیین کننده و بی بدیل است.

خطیب جمعه دیر با تاکید بر رعایت بایدها و نبایدها در کار خبرنگاری به ویژه فعالان فضای مجازی، تصریح کرد: پایبندی به اخلاق اسلامی و قانون، رعایت صداقت و امانت داری و دقت در انعکاس مسائل، تقویت وحدت و همدلی و موضع گیری علیه دشمنان و پرهیز از انتشار حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق شهرستان های جنوبی در آزمون استخدامی مجتمع نفت وگاز رعایت شود

حقوق شهرستان های جنوبی در آزمون استخدامی مجتمع نفت وگاز رعایت شود