مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 08:452023-07-27سياسي

مسئولان هیئت های عزاداری با نیازسنجی مخاطب، مروج نماز باشند


مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: از معتمدان مسجد و محله و  مسئولان هیئت های عزاداری انتظار داریم توجه ویژه به بحث نماز را با نیازسنجی مخاطب مورد توجه قرار دهند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: از معتمدان مسجد و محله و  مسئولان هیئت های عزاداری انتظار داریم توجه ویژه به بحث نماز را با نیازسنجی مخاطب مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام حسین کمیلی در گفت وگو با ایسنا در خصوص توجه به نماز از رهگذر فرهنگ عاشورایی، گفت: یکی از مهم ترین پیام های عاشورا توجه به خداوند و برپا داشتن نماز حتی در میانه جنگ است، اما متأسفانه در جامعه امروز بحث فرهنگ را نادیده گرفته و به آن نمی پردازیم.

وی افزود: اگر به اعتبارات نیز بنگریم، اعتبارات فرهنگی و از جمله احیای نماز و دین بسیار کم رنگ است؛ از طرفی اگر ارکان فرهنگی جامعه نیز شامل خانواده، رسانه ها و دستگاه های فرهنگی و نظام آموزشی هماهنگ ورود پیدا کنند در خانه و جامعه مشکلی از باب اقامه نماز نخواهیم داشت، اما هماهنگی خاصی در بحث ارکان فرهنگی کشور نداریم.

کمیلی ادامه داد: از سویی دیگر آموزش خانواده، مدرسه و مسجد هماهنگ نیست.

درست است که پدر و مادر باید زمینه ورود و حضور کودک را در مسجد فراهم کنند، اما متولیان فرهنگی مساجد نیز باید برای ماندگاری کودکان در مسجد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان هیئت های عزاداری با نیازسنجی مخاطب، مروج نماز باشند

مسئولان هیئت های عزاداری با نیازسنجی مخاطب، مروج نماز باشند