مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:312023-08-21اقتصادي

احداث فاز دوم مسکن ملی در آبیک کلید خورد


ابوالقاسم رمضان پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک با بیان اینکه اجرای طرح نهضت مسکن ملی در شهرستان آبیک در سه فاز تعریف شده، اظهار کرد: فاز نخست که شامل 240 واحد است در حال حاضر حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مرحله آغاز سفت کاری است.

  وی با اشاره به تعیین زمین برای فاز دوم مسکن ملی در شهرستان آبیک و آغاز عملیات اجرایی این پروژه افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه 5 درصد است و در مرحله اجرای فونداسیون قرار دارد که شامل 240 واحد می شود.

  رییس بنیاد مسکن شهرستان آبیک ادامه داد: زمین فاز سوم مسکن ملی در شهرستان آبیک مشخص و کار طراحی سایت آن انجام شده و در مرحله تولید نقشه های معماری و سازه قرار دارد که در قالب 120 واحد احداث می شود که شناسایی و تشکیل پرونده برای 77نفر انجام شده و مابقی در حال اجراست.

  رمضان پور اضافه کرد: از سوی 240 متقاضی فاز اول مسکن ملی، 6 قسط واریز شده و واریزی ها در مرحله پرداخت قسط هفتم قرار دارد این در حالی است که قسط اول فاز دوم مسکن ملی از سوی متقاضیان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: احداث مسکن ملی 24 ماهه است که حدود یک سال از احداث فاز نخست آن گذشته و 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که باید گفت طبق برنامه پروژه به پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث فاز دوم مسکن ملی در آبیک کلید خورد

احداث فاز دوم مسکن ملی در آبیک کلید خورد