مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-04حوادث

محموله میلیاردی کالای قاچاق در شهرضا زمین گیر شد


فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق با ارزش 50 میلیارد ریالی که در قسمت بار یک دستگاه کامیون جاساز شده بود، خبر داد.

- سردار حمید علینقیان پور  فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون کمپرسی که از استان های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و پس از بررسی دقیق تر متوجه جاساز در قسمت بار خودرو شدند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی خودرو را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات 400 عدد تیوپ، یک دستگاه اسپیکر بزرگ، 400 عدد فیلتر روغن، 100 کارتن باطری خودرو در انواع مختلف، 5 دستگاه توربو متعلق به ماشین آلات صنعتی و 10 قطعه مربوط به ماشین آلات صنعتی که همگی خارجی به صورت قاچاق تهیه شده بودند، کشف شدند.

علینقیان پور با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را 50 میلیارد ریال اعلام کردند، بیان کرد: در این خصوص راننده دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 فرمانده انتظامی استان اصفهان قاچاق کالا را یکی از موانع بزرگ پیش روی رشد تولید در کشور عنوان کرد و گفت: پلیس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله میلیاردی کالای قاچاق در شهرضا زمین گیر شد

محموله میلیاردی کالای قاچاق در شهرضا زمین گیر شد