مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:202023-07-23سياسي

مرزهای کشور از امنیتی مطلوب برخوردار هستند


جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه کشور ایران اسلامی بحول و قوه الهی در امنیت مطلوبی قرار دارد، گفت: مرزهای کشور به جز در مواردی که حل و فصل شده است از امنیتی مطلوب برخوردار هستند.

- ایسنا/لرستان جانشین فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه کشور ایران اسلامی بحول و قوه الهی در امنیت مطلوبی قرار دارد، گفت: مرزهای کشور به جز در مواردی که حل و فصل شده است از امنیتی مطلوب برخوردار هستند.

سردار قاسم رضایی در دیدار با حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه کشور ایران اسلامی بحول و قوه الهی در امنیت مطلوبی قرار دارد، بیان کرد: بحث مواد مخدر و قاچاق را در مرزهای خشکی و دریایی از جمله جنوب داریم که به امید خداوند متعال با تلاش پلیس و ماموران امنیتی ساماندهی شده و خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: بحث سرقت که مطالبه جدی مردم است به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

این مقام انتظامی افزود: بحث قاچاق و خرید و فروش سلاح و مهمات که ایجاد نامنی می کند را در دستور کار داریم که در اولویت کاری کارکنان انتظامی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: بحث روز که خیلی جدی و مهم است بحث حجاب و عفاف است که به صورت جدی در حال پیگیری و در دستور کار پلیس و دیگر مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای کشور از امنیتی مطلوب برخوردار هستند

مرزهای کشور از امنیتی مطلوب برخوردار هستند