مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:072023-08-15فرهنگي

مخاطب جهانی هدف سوگواره عاشورایی داستان «ده»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سارا عرفانی اظهار کرد: باشگاه ادبی «بانوی فرهنگ» 6 سال است که فعالیت خود را با هدف تربیت نویسنده و تولید آثار ادبی آغاز کرده و در طول این ایام با برگزاری کارگاه ها و کلاس های مختلف تلاش کرده تا در راستای آماده سازی .

- دبیر علمی سومین سوگواره عاشورایی داستان ده در نشست خبری این رویداد فرهنگی گفت: ده به روز دهم محرم و کوتاه بودن داستان های کوچک اشاره دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سارا عرفانی اظهار کرد: باشگاه ادبی بانوی فرهنگ 6 سال است که فعالیت خود را با هدف تربیت نویسنده و تولید آثار ادبی آغاز کرده و در طول این ایام با برگزاری کارگاه ها و کلاس های مختلف تلاش کرده تا در راستای آماده سازی نویسندگان و علاقه مندان به نویسندگی گام بردارد.

این نویسنده در ادامه با اشاره به ترجمه آثار سوگواره و ارائه آن طی سال های آینده به مخاطب جهانی در فضایی، چون پیاده روی اربعین، اظهار کرد: ما تلاش می کنیم تا نویسندگان بر فرم تسلط پیدا کنند و داستان های مینی مالیستی با مخاطب جهانی تولید و منتشر شود.

من فکر می کنم طی دوره های مختلف، استعداد ها کشف می شوند و با برگزاری دوره ها و کارگاه های مختلف این اتفاق در آینده رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطب جهانی هدف سوگواره عاشورایی داستان «ده»

مخاطب جهانی هدف سوگواره عاشورایی داستان «ده»