مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-21سياسي

تخصیص یک تا 2 همت به استان ها برای توسعه اقتصاد دانش بنیان


معاون علمی رییس جمهور با اشاره به اجرای توافقنامه توسعه اقتصاد دانش بنیان استانی با همکاری وزارت کشور از تخصیص هزار تا 2 هزار میلیارد تومان به استان ها برای توسعه اقتصاد دانش بنیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز در حاشیه امضای توافقنامه توسعه اقتصاد دانش بنیان استانی در چارچوب ماده 12 قانون جهش تولید دانش بنیان که امروز در معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد با تاکید بر اینکه این یک موافقت نامه است و نه تفاهم نامه، گفت: در این موافقت نامه به طور کامل شاخص ها، برنامه ها و پروژه ها و اهداف مشخص است و کل برنامه طی 2 سال اجرا می شود.

به نظر من این یک اتفاق بزرگ است به این جهت که رییس مجمع نمایندگان استان، استاندار، وزیر کشور و معاون علمی هر 4 سوی این موافقت نامه در یک محورهای مشخصی برای سرمایه گذاری و حمایت از توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان موافقت دارند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در این موافقت نامه همه شاخص ها معلوم و قابل اندازه گیری است و تعهدات هر کدام از طرفین کاملاً مشخص است، افزود: شاخص های اندازه گیری در استان ها افزایش گردش مالی شرکت ها، تعداد شرکت ها، اشتغال تخصصی، تعداد محصولات دانش بنیان و … هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص یک تا 2 همت به استان ها برای توسعه اقتصاد دانش بنیان

تخصیص یک تا 2 همت به استان ها برای توسعه اقتصاد دانش بنیان