مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-07سياسي

جشنواره فرهنگی حماسه حسینی در سواحل مازندران اجرا می شود


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران به تاثیرگذاری عمیق پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: جشنواره فرهنگی حماسه حسینی در سواحل استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی مسئولان کمیته های ستاد اربعین مازندران افزود: امروز تلاش استکبار ومعاندان بر تفرقه افکنی و ایجاد گسل های فرهنگی بین مسلمانان متمرکز شده است که حماسه اربعین قابلیت بالایی در خنثی سازی این توطئه ها دارد.

این مسئول باتاکید بر اهمیت توجه به کارهای فرهنگی در پیاده روی اربعین ضرورت تلاش هماهنگ و متمرکز در این ارتباط را یادآور شد و افزود: باید هرموکب اربعین یک رسانه باشد و در عرصه فرهنگی نقش مؤثری ایفا کند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی در پیاده روی اربعین موکب محور است اظهار کرد: امسال همزمان با حماسه اربعین موکب های حسینی در شهرهای ساحلی مازندران برپا خواهد شد.

سلگی همچنین از برپایی جشنواره فرهنگی با موضوع اربعین در مازندران خبر دادو افزود: این جشنواره 26 شهریور ماه امسال با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برپا خواهد شد.

وی با اشاره به تمرکز دشمنان و معاندان در جنگ فرهنگی و رسانه ای با انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: دشمنان بعد از شکست سنگین در جنگ سیاسی و امنیتی امروز به نبرد فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهنگی حماسه حسینی در سواحل مازندران اجرا می شود

جشنواره فرهنگی حماسه حسینی در سواحل مازندران اجرا می شود