مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-08سياسي

ارائه 57 خدمت غیر حضوری در تامین اجتماعی


مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان از ارائه 57 خدمت در سامانه 3070 به صورت غیرحضوری خبر داد و گفت: 160 میلیون مراجعه به این سامانه شده و 44 میلیون خدمت ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمود عزیزخانی، مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، با بیان اینکه تامین اجتماعی در سال گذشته در شاخص تعامل با رسانه ها رتبه نخست را کسب کرده است، اظهار کرد: سال گذشته سال فعال و پویایی بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان کسب رتبه 6 را در سه ماهه نخست سال در تعامل با رسانه ها را یادآور شد و افزود: این رتبه در بین استان هایی با آمار بیمه ای بالا کسب شده است.

وی به سنگین بودن کار تامین اجتماعی با توجه به تنوع کاری اشاره و تصریح کرد: تامین اجتماعی در سه حوزه درمانی، اقتصادی و بیمه ای فعال است.

عزیزخانی با تاکید بر پیشتاز بودن تامین اجتماعی در حوزه هوشمندسازی که از آبان سال 99 آغاز شده است، ادامه داد: اجرای این طرح با عنوان 3070 و دوشنبه های دیجیتالی آغاز شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی در همایش هوشمندسازی و دولت الکترونیک شایسته تقدیر معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 57 خدمت غیر حضوری در تامین اجتماعی

ارائه 57 خدمت غیر حضوری در تامین اجتماعی