مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-13بين الملل

موسسه تونی بلر پس از قتل خاشقجی همچنان از عربستان پول می گیرد


روزنامه ساندی تایمز گزارش داد، موسسه «تونی بلر» از زمان قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی، همچنان به رایزنی و دریافت پول از دولت عربستان سعودی ادامه داده است.

- روزنامه ساندی تایمز گزارش داد، موسسه تونی بلر از زمان قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی، همچنان به رایزنی و دریافت پول از دولت عربستان سعودی ادامه داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ساندی تایمز در گزارش خود نوشت: موسسه تونی بلر نخست وزیر اسبق انگلیس در یک شراکت چند میلیون پوندی با عربستان سعودی همکاری دارد و هدف آن کمک به مدرن سازی این کشور به رهبری محمد بن سلمان است.

محمد بن سلمان، رهبر دوفاکتوی عربستان سعودی که به قتل جمال خاشقجی ستون نویس روزنامه واشنگتن پست و منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول در سال 2018 متهم است، هرگونه مشارکت در این قتل را رد می کند.

سخنگوی موسسه تونی بلر تایید کرد، این موسسه از سال 2017 همکاری خود با عربستان سعودی را درخصوص پروژه چشم انداز 2030 مبنی بر برنامه های اقتصادی گسترده جهت تقویت گردشگری و کاهش وابستگی به نفت، آغاز کرده و همچنان پس از قتل خاشقجی این مشارکت مالی ادامه داشته است.

این سخنگو تصریح کرد: در ابتدای کار، نگرانی هایی از داخل موسسه مطرح شد اما خود موسسه بلر در نهایت این مشارکت را به رغم جنایات وحشتناک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه تونی بلر پس از قتل خاشقجی همچنان از عربستان پول می گیرد

موسسه تونی بلر پس از قتل خاشقجی همچنان از عربستان پول می گیرد