مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-03سياسي

مدل رفتاری ما با «آب» باید تغییر کند


نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون 70 درصد آب آشامیدنی تولید شده به فاضلاب تبدیل می شود و در این زمینه مدل رفتاری ما با آب باید تغییر کند.

- ایسنا/قزوین نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون 70 درصد آب آشامیدنی تولید شده به فاضلاب تبدیل می شود و در این زمینه مدل رفتاری ما با آب باید تغییر کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آبفای استان قزوین، لطف الله سیاهکلی در جریان بازدید از امور آب و فاضلاب شهرستان قزوین، اظهار کرد: هم اکنون 70 درصد آب آشامیدنی تولید شده به فاضلاب تبدیل می شود و در این زمینه مدل رفتاری ما با آب باید تغییر کند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در چند سال آینده تأمین آب آشامیدنی روستاهای استان به اتمام می رسد و فاز بعدی کار ما در زمینه فاضلاب است و برنامه ها به سوی بازچرخانی و استفاده از پساب خواهد بود.

وی با بیان اینکه کشوری توسعه یافته است که روستاهای پیشرفته داشته باشد، ادامه داد: هم اکنون روند مهاجرت از شهر به روستا شکل گرفته و افراد علاقه مند به داشتن ملک و کشت و کار در روستاها هستند و به همین دلیل روستاهای زیادی در حال تبدیل به شهرک هستند بنابراین باید برای این روند در حوزه آب و فاضلاب برنامه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل رفتاری ما با «آب» باید تغییر کند

مدل رفتاری ما با «آب» باید تغییر کند