مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-26سياسي

اعلام حمایت سپاه قشم از قلم های مطالبه گر در قشم


فرمانده سپاه قشم با اعلام حمایت قاطع از قلم های مطالبه گر، گفت: دریا از مهمترین جاذبه های جزیره قشم و پلاژ بانوان، پارک آبی و پارک بانوان از مهمترین زیرساخت هایی است که باید در حوزه گردشگری ایجاد شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه قشم با قاطعیت از قلم های مطالبه گر در این جزیره حمایت می کند.

وی افزود: مطالبات به حق مردم باید در چارچوب اخلاق حرفه ای  توسط رسانه ها تا حصول نتیجه مطلوب مطالبه گری شود و سپاه نیز با پیگیری همه جانبه مطالبات رسانه ای در سطح مختلف مدیریتی ایفای نقش خواهد داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: تفریحات دریایی از مهمترین جاذبه های قشم به عنوان جزیره ای محصور در آب است و این مهم باید مورد توجه باشد.

امیری کیا ادامه داد: پلاژ بانوان، پارک آبی و پارک بانوان برجسته ترین زیرساخت های حوزه گردشگری در جزیره قشم است که باید مستمرار مورد مطالبه گری قرار بگیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

وی اضافه کرد: مطالبه گری منسجم رسانه ها می تواند مسوولان را پای کار بیاورد و نباید از این ظرفیت بزرگ غافل بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خاطرنشان کرد: ایجاد بسته های سرمایه گذاری با نگاهی جامع و برخوردار از شفافیت و ضمانت لازم راهکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت سپاه قشم از قلم های مطالبه گر در قشم

اعلام حمایت سپاه قشم از قلم های مطالبه گر در قشم