مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-06سياسي

آمادگی «جامعه المصطفی» برای تأسیس کانون خلاقیت ویژه طلاب خارجی


رییس جامعه المصطفی از آمادگی المصطفی برای تأسیس یک کانون خلاقیت و شکوفایی ویژه دانشجویان و طلاب غیر ایرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، روسای جامعه المصطفی و پارک علم و فناوری استان قم طی نشستی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت بین المللی جامعه المصطفی در ترویج و تجاری سازی فناوری تأکید کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عباسی ضمن معرفی جامعی از جامعه المصطفی اظهار داشت: المصطفی در حوزه بین المللی از ظرفیت بالایی برخوردار است که قطعا می تواند به عنوان بازوی اجرایی سیاست های کلان نظام در حوزه فناوری و دانش بنیان عمل کند.

وی افزود: از این رو، ما از پیشنهاد تشکیل یک کارگزاری مشترک تخصصی به منظور افزایش فروش محصولات شرکت های دانش بنیان با همکاری پارک علم و فناوری استقبال می کنیم و آن را در دستورکار جامعه المصطفی قرار می دهیم.

جامعه المصطفی در کنار برنامه های علمی و آموزشی، دوره های مهارتی را برای طلاب و فراگیران خود فراهم کرده است که بخش مهمی از آن در مرکز آموزشی و مهارتی بیان دنبال می شود و پارک علم و فناوری استان قم میتواند در این زمینه به ما کمک کند.

رییس جامعه المصطفی با اشاره به تفاهم نامه دوجانبه با پارک علم و فناوری استان قم خاطرنشان کرد: امیدوارم در فرصت باقیمانده تا پایان مدت این تفاهم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی «جامعه المصطفی» برای تأسیس کانون خلاقیت ویژه طلاب خارجی

آمادگی «جامعه المصطفی» برای تأسیس کانون خلاقیت ویژه طلاب خارجی