مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-14سياسي

امسال برای بیش از 5000 مددجوی سمنانی اشتغال ایجاد می شود


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: در چهار ماهه امسال دو هزار و 440 درخواست اشتغال در سامانه حیات کمیته امداد ثبت شد.

- سید محمدرضا سیادتی، 23 مردادماه در شورای اداری این اداره کل اظهار کرد: این دستگاه حمایتی امسال برای ایجاد پنج هزار و 80 فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان تعهد کرده است.

وی از امکان ثبت نام واجدین شرایط خبر داد و اضافه کرد: سامانه ای در همین راستا برای سهولت در ثبت نام مددجویان و افراد نیازمند جویای کار راه اندازی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان ادامه داد: افراد مستعد اشتغال دهک یک تا پنج می توانند با مراجعه به درگاه https://hayat.

emdad.

ir/mis/emdad/r/990/login اطلاعات خود را وارد و پس از تبت نام، بخش اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بعد از بررسی های لازم به افراد واجد شرایط تسهیلات اشتغال زایی پرداخت می کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: در چهار ماه سال جاری افزود بر دو هزار 440 درخواست اشتغال در سامانه حیات کمیته امداد ثبت شده که به تدریج و ادامه شرایط آنان مورد بررسی قرار می گیرد.

سیادتی با اشاره به اینکه استعداد سنجی، مشاوره قبل و حین اجرای طرح و نظارت سه تا پنج ساله بر طرح های اشتغال ایجادشده ارائه می شود، اظهار کرد: این نهاد همواره در صدد ایجاد اشتغال پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال برای بیش از 5000 مددجوی سمنانی اشتغال ایجاد می شود

امسال برای بیش از 5000 مددجوی سمنانی اشتغال ایجاد می شود