مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-30بين الملل

تاکید شاه مغرب بر تشکیل دولت مستقل فلسطین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، وی در سخنرانی خود خطاب به شهروندان کشورش به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد به سلطنت رسیدنش گفت: - محمد ششم ، شاه مغرب شنبه شب با وجود عادی سازی کشورش با رژیم صهیونیستی بر تشکیل دولت مستقل فلسطینی تأکید کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، وی در سخنرانی خود خطاب به شهروندان کشورش به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد به سلطنت رسیدنش گفت: تأکید ما اجرای عدالت در راستای آرمان فلسطین و حقوق مشروع مردم فلسطین است و امیدواریم ملت برادر فلسطین، کشور مستقل خود را به مرکزیت قدس شرقی به گونه ای ایجاد کنند که امنیت و ثبات برای همه مردم منطقه تضمین شود.

وی همچنین با اشاره به حاکمیت کشورش بر منطقه صحرای غربی گفت: جدی بودن و مشروعیت به رسمیت شناختن پی در پی حاکمیت ما بر استان های جنوبی آن انجام گرفته است که آخرین آن به رسمیت شناختن توسط کابینه اسراییل، افتتاح کنسولگری در لایون و دخلا و افزایش حمایت از خودمختاری بود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی 27 تیرماه بود که در پیامی به پادشاه مغرب حاکمیت این کشور بر صحرای غربی را به رسمیت شناخت.

نتانیاهو همچنین گفته است که در راستای تحکیم این اقدام، اسراییل (رژیم صهیونیستی) افتتاح کنسولگری برای خود در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید شاه مغرب بر تشکیل دولت مستقل فلسطین

تاکید شاه مغرب بر تشکیل دولت مستقل فلسطین