مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-14سياسي

انتصابی جدید در ستاد مبارزه با موادمخدر


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی «دکتر محمد زارعی» را به عنوان معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد منصوب کرد.

- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی دکتر محمد زارعی را به عنوان معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ اسکندر مؤمنی در این حکم آورده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به مدت سه سال در سمت معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد منصوب می کنم.

لازم است به منظور مبارزه فراگیر و قاطع علیه کلیه فعالیت ها و اقدامات غیر قانونی مرتبط با موادمخدر، روان گردان ها و پیش سازها، اشراف اطلاعاتی جهت شناسایی و انهدام شبکه ها و سران اصلی قاچاق موادمخدر با همکاری سازمان های مرتبط، ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان، هدایت و نظارت بر حفاظت و نگهداری از اموال توفیقی و مصادره ای و نحوه واگذاری و فروش براساس ضوابط و مقررات، تقویت فعالیت های منطقه ای و بین المللی با هماهنگی سازمان های ذیربط و انجام امور براساس شرح وظایف مصوب از جمله اموری است که انتظار دارد با برنامه ریزی دقیق و هدفمند نسبت به تحقق آن اهتمام کنند.

توفیق شما را در راستای انجام این مأموریت خطیر و اجرای اهداف و برنامه های دولت خدمتگزار در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنموده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابی جدید در ستاد مبارزه با موادمخدر

انتصابی جدید در ستاد مبارزه با موادمخدر