مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-21سياسي

حوزه فرهنگ هرمزگان مورد غفلت قرار گرفته است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: حوزه فرهنگ استان هرمزگان مورد غفلت قرار گرفته است و از این وضعیت راضی نیستم و میزان بودجه های فرهنگی هرمزگان هم مشخص نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اصلاح فرهنگ عمومی جامعه را یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری (حفظه الله) دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اصلاح فرهنگ عمومی جامعه را محور تمام فعالیت ها می دانند که شورای فرهنگ عمومی باید به صورت جدی به این موضوع ورود کند.

وی، با اشاره به نقش تمدن دریا پایه در روند توسعه، خاطرنشان کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی بدون توجه به تمدن دریا پایه و ظرفیت های دریایی امری غیرممکن محسوب می شود که نخبگان، اندیشمندان و صاحب نظران باید به آن توجه داشته باشند.

 کارگروه های فرهنگی در مساجد و دانشگاه ها برای بحث جوانی جمعیت ایجاد شود وی، با بیان این نکته که جوانی جمعیت از اهمیت ویژه ای برای آینده کشور برخوردار است، عنوان کرد: راه اندازی کارگروه های فرهنگی در مساجد، هیئات، دانشگاه ها و مدارس یکی از راهکارهایی که توسط مقام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه فرهنگ هرمزگان مورد غفلت قرار گرفته است

حوزه فرهنگ هرمزگان مورد غفلت قرار گرفته است