مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-09اقتصادي

تولید 323 میلیون قطعه ماهی زینتی در سال


در حال حاضر تولید ماهیان زینتی در کشور 323 میلیون قطعه است که این تعداد 6 هزار و 200 میلیارد تومان درآمد ریالی و 427 هزار دلار، - رییس سازمان شیلات کشور گفت: در حال حاضر تولید ماهیان زینتی در کشور 323 میلیون قطعه است که این تعداد 6 هزار و 200 میلیارد تومان درآمد ریالی و 427 هزار دلار، درآمد ارزی برای کشور به همراه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسین حسینی با بیان اینکه تولید ماهیان زینتی سودآورترین فعالیت های آبزی پروری در جهان است، گفت:امکان تولید آن در سرمایه گذاری بسیار کم تا سرمایه های بالاتر فراهم است.

وی ادامه داد:در حال حاضر تولید ماهیان زینتی در کشور 323 میلیون قطعه است که این تعداد 6 هزار و 200 میلیارد تومان درآمد ریالی و 427 هزار دلار، درآمد ارزی برای کشور به همراه دارد.

رییس سازمان شیلات کشور اضافه کرد:یکی از ویژگی های پرورش ماهیان زینتی تنوع زیستی و انطباق با ظرفیت های زیستی کشور است و در حوزه اشتغال، معیشت و ارزآوری هم می تواند مؤثر باشد.

وی در پایان گفت: آکواریوم می تواند یک جایگزین مناسب برای نگهداری حیوانات خانگی باشد، البته برای این منظور باید گام هایی برای ارزان سازی و خدمات پس از فروش برداشته شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 323 میلیون قطعه ماهی زینتی در سال

تولید 323 میلیون قطعه ماهی زینتی در سال