مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-22سياسي

پایان شهریور آخرین فرصت برای ارائه آثار هنرمندان به مهر اصالت ملی


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: پایان شهریور آخرین فرصت برای ارائه آثار هنرمندان به رویداد «مهر اصالت ملی» است.

- رشت- معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: پایان شهریور آخرین فرصت برای ارائه آثار هنرمندان به رویداد مهر اصالت ملی است.

مصطفی خانعلی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به انتشار فراخوان داوری مهر اصالت ملی صنایع دستی در سال جاری و شرایط شرکت هنرمندان در این دوره اظهار کرد: این رویداد ملی با هدف کمک به ارتقا و بهبود کیفی محصولات تولیدی، ایجاد رقابت سالم بین صنعتگران و هنرمندان کشور، تسهیل در شناسایی هنرمندان فعال، انتخاب و معرفی آثار برگزیده و ایجاد انگیزه بروز استعدادها، نوآوری و خلاقیت در تولید صنایع دستی هر دو سال یک بار برگزار می شود.

وی ادامه داد: استفاده از مواد مصرفی مرغوب در تولید، حفظ حقوق مالکیت معنوی در طراحی و تولید، توجه به کیفیت مطلوب اثر در فرآیند تولید و محصول نهایی و رعایت طراحی مناسب و اصولی از ضوابط اولیه راهیابی آثار به هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان گیلان با بیان اینکه شرکت در این فراخوان برای تمامی تولیدکنندگان انفرادی و کارگاهی صنایع دستی دارای مجوز و یا فاقد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان شهریور آخرین فرصت برای ارائه آثار هنرمندان به مهر اصالت ملی

پایان شهریور آخرین فرصت برای ارائه آثار هنرمندان به مهر اصالت ملی