مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-09سياسي

مواضع و مطالبات رهبری در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی پیگیری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، اولین جلسه کارگروه حکمرانی کشاورزی و منابع طبیعی قرارگاه کمک به ارتقای نظام حکمرانی سازمان بسیج اساتید کشور با حضور محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید و رییس قرارگاه کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور، یزدانی دبیر قرارگاه، علی اسدی رییس این کارگروه و جمعی از اساتید در سازمان بسیج اساتید برگزار شد.

مردانی در این جلسه ضمن تشریح وظایف و کارکردهای سازمان بسیج اساتید و قرارگاه کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور گفت: کارگروه ها با تولید بسته های سیاستی برای حل معضلات کشور، زمینه تصمیم گیری را برای مسئولین فراهم می کنند.

وی در ادامه با اشاره به 4 اولویت اصلی در سازمان بسیج اساتید در خصوص اولین اولویت یعنی انسجام بخشی و تعالی سازمانی به اقدام سازمان برای شبکه سازی فراگیر و حضور و نقش آفرینی اساتید بسیجی و سایر گروه های همسو در رسانه و فضای مجازی اشاره کرد.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور، همچنین به جهاد تبیین و امید آفرینی اشاره کرده و افزود: امروز با جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی مواجهیم لذا باید از ظرفیت اساتید در جهت دانش افزایی خود اساتید وهدایت جریان دانشجویی، محلات و مساجد و هم در ارتباط با رصد و مطالبات و بررسی مشکلات فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع و مطالبات رهبری در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی پیگیری می شود

مواضع و مطالبات رهبری در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی پیگیری می شود