مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-07اقتصادي

170 آزمایش جدید و پیشرفته در سبد خدماتی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قرار گرفت


مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با افزایش 170 نوع آزمایش جدید و پیشرفته به سبد خدماتی شرکت، جمع خدمات آزمایشگاهی قابل ارائه این شرکت به پروژه های عمرانی برای ارتقاء کیفی به 675 نوع آزمایش فنی و مهندسی رسید.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: با افزایش 170 نوع آزمایش جدید و پیشرفته به سبد خدماتی شرکت، جمع خدمات آزمایشگاهی قابل ارائه این شرکت به پروژه های عمرانی برای ارتقاء کیفی به 675 نوع آزمایش فنی و مهندسی رسید.

مجید کیانپور 16 مرداد در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی چند سال گذشته نقش آفرینی و تاثیرگذاری شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به لحاظ آزمایش های انجام شده، پیشرفت چشمگیری داشته به طوری که فقط در طی سال گذشته این شرکت موفق شد بیش از 4 میلیون مورد آزمایش، فنی و تخصصی با هدف کنترل و ارتقای کیفیت پروژه های عمرانی ملی، استانی و بخش خصوصی در سراسر کشور انجام و به ثبت برساند.

رییس هیات مدیره شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: ما در کشور هیچ گونه کمبودی به لحاظ استانداردها نداریم و مطالبه کیفیت از سوی مردم و مسئولین می تواند عمر مفید پروژه ها را در کشور افزایش داده و این موضوع می تواند هم در جهت حفظ منابع ملی تاثیرگذار باشد و هم می تواند محصول نهایی را در مقابل حوادث طبیعی و غیرطبیعی مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 آزمایش جدید و پیشرفته در سبد خدماتی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قرار گرفت

170 آزمایش جدید و پیشرفته در سبد خدماتی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قرار گرفت