مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:262023-08-15اقتصادي

نان در کرمان گران نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امیر حسن زاده صبح امروز سه شنبه 24 مردادماه در کارگروه ساماندهی آرد، گندم و نان استان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری اظهار داشت: افزایش قیمت نان در استان کرمان نداریم و نظر دولت هم این است که افزایش یارانه نان را برای جبران هزینه نانوایان دنبال کند.

وی از پیگیری های استاندار کرمان برای پرداخت مطالبات گندم کاران استان خبر داد و ابراز کرد: بیش از 97 درصد طلب گندمکاران استان کرمان پرداخت شده است.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمان با تاکید بر اینکه افزایش قیمت نان باید با هماهنگی ستاد برگزار شود و قیمت استان های همجوار گرفته شود، افزود: کشور در افزایش قیمت نان به جمع بندی نرسیده و نظر دولت این است که همچنان افزایش یارانه دولتی را برای جبران هزینه نانوایان دنبال کند و قیمت نان افزایش پیدا نکند و در استان کرمان هم اصلا افزایش قیمت نان نداریم.

حسن زاده همچنین خواستار اختصاص سهیمه آرد مورد نیاز در زمان برداشت پسته و خرما در شهرستان های مختلف استان کرمان با توجه به افزایش مصرف نان توسط کارگران مهاجر در این مناطق شد.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمان بیان داشت: کرمان یکی از 10 استان برتر در زمینه سامانه نانینو است و پرداخت حقوق کشاورزان گندم کار را دنبال کردیم و در حالی 97 درصد طلب آنها پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان در کرمان گران نمی شود

نان در کرمان گران نمی شود