مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-14دانش

پذیرش دانشجوی بدون آزمون ارشد در دانشگاه فرهنگیان لغو شد


معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از عدم پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در دوره کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1402-1403 خبر داد.

- معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان از عدم پذیرش دانشجوی استعداد درخشان در دوره کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1402-1403 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد؛ با توجه به طولانی شدن روند کسب مجوز ردیف استخدامی مربوط به پذیرش استعداد درخشان و محدودیت زمانی در اعلامی اسامی به سازمان سنجش آموزش کشور، به منظور جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان شرکت کننده در سایر دانشگاه ها امکان پذیرش متقاضیان استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان برای سال تحصیلی 1402-1403 وجود ندارد.

بیش از این دانشگاه فرهنگیان اعلام کرده بود که در نظر دارد بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین برگزیدگان علمی دوره کارشناسی پیوسته (دوره های روزانه و شبانه) برای نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 در دوره روزانه کارشناسی ارشد (رشته های مندرج در سامانه پذیرش)، دانشجوی کارشناسی ارشد متعهد خدمت پذیرش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجوی بدون آزمون ارشد در دانشگاه فرهنگیان لغو شد

پذیرش دانشجوی بدون آزمون ارشد در دانشگاه فرهنگیان لغو شد