مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 03:502023-08-15اقتصادي

تولید جان پناه اضطراری ضد گلوله با کاربرد در سوانح طبیعی و حوادث تروریستی


محققان یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد پژوهشکده سوانح طبیعی سرپناه های اضطراری ضد گلوله ای را به تولید رساندند که علاوه بر کاربرد در ساختمان ها در مواقع مخاطرات طبیعی، - محققان یکی از شرکت های مستقر در مرکز رشد پژوهشکده سوانح طبیعی سرپناه های اضطراری ضد گلوله ای را به تولید رساندند که علاوه بر کاربرد در ساختمان ها در مواقع مخاطرات طبیعی، در اماکن عمومی نیز قابل کاربرد هستند.

مصطفی تقی زاده، مجری طرح سیستم جان پناه اضطراری در گفت وگو با ایسنا، گفت: این سیستم یک محفظه ایمن تک نفره است که برای فضاهای خصوصی و فضاهای عمومی به صورت چند نفره کاربرد دارد.

این طرح بعد از 5 سال داوری فنی در دانشگاه امیرکبیر توسعه یافت.

وی با بیان اینکه این محصول را با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی و دانشگاه علم و صنعت در جشنواره اختراعات سوییس ارائه کردیم، اظهار کرد: این سیستم جان پناه با الهام از سیستم ایربگ خودرو طراحی شده است.

این محفظه در سقف کاذب ساختمان ها تعبیه می شود و در مواقع اضطراری مانند سیل و زلزله در محل سکونت فرد، باز می شود و فرد با قرار گرفتن در آن می تواند محفوظ بماند.

جان پناه اضطراری که در سقف، نصب و در مواقع اضطراری باز می شود تقی زاده، عدم اشغال فضای زیاد را از مزایای این محصول نام برد و یادآور شد: نوع دیگر این جان پناه ها که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید جان پناه اضطراری ضد گلوله با کاربرد در سوانح طبیعی و حوادث تروریستی

تولید جان پناه اضطراری ضد گلوله با کاربرد در سوانح طبیعی و حوادث تروریستی