مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:322023-08-16بين الملل

بازدید وزیر کشور عراق از مرز ایران؛ امنیت راهپیمایی اربعین در دستور کار


منابع خبری از حضور وزیر کشور عراق در استان هم مرز ایران و بررسی آخرین اقدامات انجام شده در راستای برگزاری موفقیت آمیز راهپیمایی اربعین خبر دادند.

- بازدید وزیر کشور عراق از مرز ایران؛ امنیت راهپیمایی اربعین در دستور کار منابع خبری از حضور وزیر کشور عراق در استان هم مرز ایران و بررسی آخرین اقدامات انجام شده در راستای برگزاری موفقیت آمیز راهپیمایی اربعین خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بغدادالیوم، عبدالامیر الشمری، وزیر کشور عراق امروز (چهارشنبه) به منظور بررسی اقدامات انجام شده در راستای تامین امنیت راهپیمایی اربعین به استان دیالی سفر کرد.

الشمری در جریان این سفر نشستی با فرماندهان امنیتی عراقی با حضور استاندار دیالی، فرمانده نیروی زمینی، رییس پلیس دیالی و برخی افسران امنیتی دیگر برگزار کرد.

در این دیدار آخرین اقدامات و آمادگی ها برای برگزاری موفقیت آمیز راهپیمایی اربعین حسینی و تامین امنیت راه ها برای زائران حسینی بررسی شد.

اخیرا احمد وحیدی، وزیر کشور ایران در گذرگاه مرزی المنذریه (خسروی) با عبدالامیر الشمری، وزیر کشور عراق دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار درخصوص تامین امنیت مرزهای دو کشور و آمادگی برای عبور زائران ایرانی به خاک عراق در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی تبادل نظر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر کشور عراق از مرز ایران؛ امنیت راهپیمایی اربعین در دستور کار

بازدید وزیر کشور عراق از مرز ایران؛ امنیت راهپیمایی اربعین در دستور کار