مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-06اقتصادي

کشف 315 میلیاردی کالاهای احتکاری


رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالای اساسی و ضروری در کشور و کشف 315 میلیاردی کالای احتکاری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالای اساسی در کشور گفت: این طرح با محوریت پلیس های امنیت اقتصادی سراسر کشور و با استفاده از ظرفیت برون سازمانی به مدت 72 ساعت به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با حضور 364 تیم مشترک انجام شد، افزود: در اجرای این طرح از 1524 باب واحد صنفی و انبار بازدید به عمل آمد و در مجموع هفت هزار و 100 تن انواع و اقسام کالای اساسی قاچاق از جمله برنج، حبوبات، ماکارونی و … به ارزش تقریبی 315 میلیارد تومان کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به تشکیل 217 فقره پرونده در اجرای این طرح برای محتکران، خاطر نشان کرد: در این طرح 130 محتکر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

سردار رحیمی با اشاره به کشف 4980 تن شکر از دو کارخانه تولیدی قند، عنوان داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص گردید که شکرهای کشف شده در واقع مربوط به تولیدات سال 1400 این دو کارخانه بوده که علیرغم نیاز جامعه وارد بازار نشده بود که شکرهای کشف شده با نظارت بازرسان جهاد کشاورزی برای توزیع در بین شهروندان با نرخ دولتی بین صنوف مختلف توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 315 میلیاردی کالاهای احتکاری

کشف 315 میلیاردی کالاهای احتکاری