مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-12بين الملل

کابینه نتانیاهو آماده قربانی کردن ارتش برای بقای سیاسی اعضای خود است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق و رییس حزب موسوم به ـ «اسراییل بیتنا» در جدیدترین موضع گیری خود علیه کابینه رژیم صهیونیستی گفت: - وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم آماده قربانی کردن ارتش برای بقای کابینه خود است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق و رییس حزب موسوم به ـ اسراییل بیتنا در جدیدترین موضع گیری خود علیه کابینه رژیم صهیونیستی گفت: فرمانده نیروی هوایی ثابت کرد که کابینه آماده قربانی کردن ارتش و ویران کردن اسراییل فقط برای بقای سیاسی اعضای خود است.

فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر درباره تعمیق تمرد نیرو های ذخیره واحد های مختلف ارتش بویژه نیروی هوایی و نافرمانی خلبانان این رژیم هشدار داده اند.

لایحه تغییرات قضایی که کابینه نتانیاهو بدنبال تصویب آن در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی است، شکاف و دو دستگی عمیقی در ساختار های سیاسی و نظامی و در بین توده اسراییلی ها ایجاد کرده و معترضان به این لایحه در طول سی و دو هفته اخیر، دست به اعتراضات و تظاهرات گسترده زده اند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته با اشاره به اعتراضات اخیر نیرو های ذخیره ارتش این رژیم گفت که آسیب به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینه نتانیاهو آماده قربانی کردن ارتش برای بقای سیاسی اعضای خود است

کابینه نتانیاهو آماده قربانی کردن ارتش برای بقای سیاسی اعضای خود است