مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 07:552023-07-23سياسي

معرفی آیین های محرم یزد به گردشگران خارجی


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از اعلام برنامه های کمیته تخصصی مذهبی معنوی یزد برای معرفی آیین های محرم یزد به گردشگران خارجی در این ایام خبر داد.

- ایسنا/یزد سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از اعلام برنامه های کمیته تخصصی مذهبی معنوی یزد برای معرفی آیین های محرم یزد به گردشگران خارجی در این ایام خبر داد.

هما خورشیدی امروز یکشنبه اول مرداد ماه گفت: امسال نیز همانند سال گذشته با هماهنگی های صورت گرفته، قرار است کمیته گردشگری مذهبی معنوی با همکاری جمعی از فعالین گردشگری، میزبان گردشگران خارجی باشد.

سرپرست معاونت گردشگری استان با اشاره به این که در بیشتر مناطق استان یزد مراسم ویژه عزاداری و آیین های مختلف محرم برگزار می شود، افزود: گردشگران می توانند در قالب تورهای سازمان یافته و رایگان در مراسم عزاداری حضور یافته و با آداب و آیین این ماه آشنا شوند.

خورشیدی عنوان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی و آشنایی با امام شیعیان و فلسفه قیام، مراسم پخت نذری، حضور در مراسم ظهر عاشورا و غیره از جمله برنامه هایی است که گردشگران در آنها حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آیین های محرم یزد به گردشگران خارجی

معرفی آیین های محرم یزد به گردشگران خارجی